Najważniejsze wydarzenie w branży rolnej. Zdobądź wiedzę, zwiększ sprzedaż i rozwijaj swój biznes.
Agrocon to dwudniowe centrum rozwoju marketingu, sprzedaży oraz biznesu w branży rolnej i spożywczej! Już w październiku, w sercu Warszawy, spotkasz najlepszych ekspertów, weźmiesz udział w inspirujących panelach i odkryjesz case studies gotowe do zastosowania w praktyce. Wyjdziesz z konkretną wiedzą i narzędziami, które przełożą się na wzrost Twojej firmy.
Termin: 28-29 października 2025 r. (wtorek i środa)
Miejsce: Hotel GOLDEN Tulip Warszawa Centrum (ul. Towarowa 2)
Specjalistyczna wiedza marketingowa konkretnie dla branży rolnej i spożywczej
Konkretne case study i wnioski, z których możesz czerpać w swojej pracy od razu
Merytoryczne wskazówki, jak wzmacniać swoje działania online i offline
Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia w swoim marketingu i biznesie
Prelegenci
Stefan Krajewski
Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Przemysław Rzodkiewicz
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Wojtek Ławniczak
Very Human Services
Artur Kurasiński
Technofobia.pl
Adam Paradowski
AgroHorti Media
Paweł
Talbierz
Corteva Agriscience
Kamil
Bolek
Tears of Joy agency
Magdalena
Urbaniak
MaxTractor & AgroMania
Łukasz
Kępiński
Tears of Joy agency
Agata Stachowiak
Księgowa Rolnika
Sandra
Snarska
Politechnika Białostocka
Albert
Długoszewski
Grupa naTemat
Karol
Siewruk
Ag'em Agency
Witold Buraczyński
Cogni Pro
Albert Zwierzyński
Calfert
Maksymilian Godek
MDFILM
Robert Respondek
Content Farmers
Marcin Chim
BST Brokers
Agenda
Dzień 1 - Wiedza i inspiracja
Wtorek, 28 października 2025 r.
10:00
Rozpoczęcie konferencji
Sylwia Zabielska - prowadząca
10:10 - 10:30
Rok 2026 nadchodzi. 7 faktów o klientach, które zmienią Twoją sprzedaż
Magdalena Urbaniak
10:35 - 10:55
Lista przebojów programu klienckiego
Wojtek Ławniczak
11:00 - 11:20
YouTube i TikTok zamiast Google? Jak social search wygryzie wyszukiwarki
Łukasz Kępiński
11:25 - 11:45
Farmer vs myśliwy - czy od influencerów można się czegoś nauczyć?
Kamil Bolek
11:45 - 12:10
Przerwa kawowa
12:15 - 12:35
Współpraca w agrobiznesie. Jak możemy sobie pomagać zamiast przeszkadzać
Paweł Talbierz
12:40 - 13:00
Charakterystyka eksportu polskich firm: trudności, środki zaradcze w ekspansji i zalecenia dla biznesu
Sandra Snarska
13:05 - 13:25
Agro content, który dobrze konwertuje: od Facebooka po mailing do Kół Gospodyń Wiejskich
Albert Długoszewski
13:30 - 13:50
More for less – czy tak powinna wyglądać komunikacja w czasie zmian w polskim i europejskim rolnictwie?
Adam Paradowski
13:55 - 14:10
Sztuka generowania wartości w rolnictwie przyszłości
Cezary Borkowski
14:10 - 14:40
Przerwa kawowa
14:40 - 15:00
Koniec SEO, era AI. Czy webinary to przyszłość marketingu rolniczego? Nasze case study
Albert Zwierzyński
15:05 - 15:25
Komunikacja branży foodagri w kontekście transformacji. Wyzwania strategiczne a publiczna debata
Karol Siewruk
15:30 - 15:50
Od modelu biznesowego do spójnej komunikacji marketingowej
Maksymilian Godek
16:00
Zakończenie pierwszego dnia konferencji
Sylwia Zabielska - prowadząca
Dzień 2 - Wiedza i dyskusja
Środa, 29 października 2025 r.
10:00
Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji
Filip Werstler - prowadzący
10:10 - 10:30
Algorytm na polu czyli przyszłość rolnictwa w erze AI
Artur Kurasińki
10:35 - 10:55
Kiedy cena przestaje być argumentem – przykładów kilka na temat tego jak analiza marketingowa i narzędzia marketingowe wpływają na zwiększenie sprzedaży
Witold Buraczyński
11:00 - 11:40
Polski eksport dziś i jutro – jak budować przewagę na rynkach zagranicznych?
Jacek Zarzecki (Polska Platforma Zrównoważonej Wołowiny) Marcin Hydzik (Prezes Zarządu w Związku Polskich Przetwórców Mleka) Przemysław Noworyta (dyrektor Polskiego Związku Plantatorów Tytoniu) Marcin Chim (BST Brokers)
11:40 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 - 12:20
Rola lejka marketingowego w budowaniu contentu oraz reklamy płatnej
Robert Respondek
12:25 - 13:10
Rolnictwo 4.0 — brzmi świetnie, ale kto za to zapłaci?
Bogdan Kazimierczak (Precision Agriculture Technology, Grupa Wanicki) Jacek Skudlarski (Wykładowca SGGW, publicysta) Krzysztof Gomolla (Specjalista Produktowy i Rolnictwa Precyzyjnego, Claas)
Kamil Marunowski (Rolnik na każdą okazję)
13:20 - 14:10
Prawo kontra rolnik: gdzie kończy się kontrola, a zaczyna chaos?
Agata Stachowiak (Księgowa Rolnika) Przemysław Rzodkiewicz (Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych) Tomasz Nawrocki (Zastępca Prezesa, ARMiR) Iwona Dyba (Redaktor naczelna portalu farmer.pl)
14:10 - 14:40
Przerwa kawowa
14:40 - 15:20
Rolnictwo a obronność na arenie międzynarodowej. Idą w kontrze czy w parze?
Rozmowa ze Stefanem Krajewskim, Ministrem Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Dołącz do grona partnerów konferencji Agrocon i pokaż swoją markę setkom uczestników z branży rolnej. To unikalna okazja, by budować relacje, wzmacniać wizerunek i aktywnie wspierać rozwój marketingu agro w Polsce.